Význam komerčních komunikací v České televizi pro televizní trh v ČR – Barbora Švandová
Barbora Švandová
Diplomová práce
Význam komerčních komunikací v České televizi pro televizní trh v ČR
Anotace:
Obsah diplomové práce je zaměřen na analýzu českého televizního trhu a význam komerčních komunikací v České televizi pro tento trh. Dále jsou v práci popsány konkrétní trhy reklamy, inzerce a trh divácký s důrazem na jednotlivé subjekty, které na trzích vystupují. Práce zmiňuje i zavedení úplné digitalizace a s ní spojený budoucí vývoj.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/6431
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2008
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Jiří Mikeš
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/6431
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.