Krajské volby v ČR 2008 z pohledu volební kampaně – Bc. Eva Vojtíšková
Bc. Eva Vojtíšková
Master's thesis
Krajské volby v ČR 2008 z pohledu volební kampaně
Election Campaigning and 2008 Regional Elections in the Czech Republic
Anotácia:
Text práce Krajské volby 2008 v ČR z pohledu volební kampaně je členěn do tří hlavních částí. Teoretický podklad ke zkoumání kampaní je představen v části první a zaměřuje se na vysvětlení pojmů politického marketingu, volebních kampaní a shrnuje přístupy k těmto zkoumáním, aby pak mohly být využity ve třetí empirické části. Důraz je přitom kladen na Lees-Marshment model tržně orientované strany. Druhá …viacAbstract:
The text of diploma thesis entitled Election Campaigning and 2008 Regional Elections in the Czech Republic is divided into three parts. The theoretical base of thema is introduced in first part of this thesis. Chapter explaines the main terms of political marketing, electoral campaigns and political consultants and it summarizes different access to research of this thema, mainly the Lees-Marshment …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 1. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/dxvhu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 1. 2010
- Vedúci: Mgr. Michal Pink, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Roman Chytilek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasaryk University
Faculty of Social StudiesMaster programme / odbor:
Political Science / Political Science
Práce na příbuzné téma
-
Migration and Regional Identity: The Case of Ukrainian Students in the Region of South Bohemia
Gaëlle Reine Ingke GIBON -
The territorial disputes in the region of South China Sea - case study of selected countries in the region
Nikola Valeček -
Ritualism and identity formation in a traditional society: the case of Banyang tradition in South West Region of Cameroon
Samuel Akem Taku -
Party for Sale? Political marketing in the Czech Republic in the context of Election to the Chamber of Deputies in 2013
Aleš Drahokoupil -
Problematika volebního chování a politický marketing
Tereza Krsková -
Politický marketing mimo volební období
Jiří Štěpán -
Marketing a volební úspěch
Veronika Ouředníková -
Marketing a volební úspěch ANO 2011
Filip Vávra