Olga Havlíčková

Master's thesis

Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla

Online Marketing of Cultural Organizations: Online Marketing Strategy for Divadlo v Řeznické Theatre
Abstract:
Diplomová práce zkoumá možnosti využití internetových komunikačních kanálů a nástrojů v marketingu kulturních subjektů, zejména divadel. První, teoreticky zaměřená část textu, seznamuje čtenáře se základními pojmy z oblasti online marketingu, specifiky internetových médií, profilem české internetové populace a dostupnými nástroji internetového marketingu, které lze v komunikaci divadel využít. Praktická …more
Abstract:
The aim of this master's thesis is to examine the options and advantages of using online marketing by cultural organisations, especially theatres. The introductory part of this thesis explains essential terms related to online marketing and specifics of internet media. It also gives an overview of internet marketing tools, which can be effectively used in communication of cultural organizations. A …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 9. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 6. 2015
  • Supervisor: Mario Kubaš
  • Reader: Jan Hanzlík

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/46589