Kseniia Borokhova
Bakalářská práce
Vizuální styl a propagace akce
Visual Style and Promotion of the Event
Anotace:
Téma mé bakalářské práce je vizuální styl a propagace hudebního festivalu Metronome v Praze v roce 2022. Teoretická část zahrnuje historii vývoje rockových festivalů v 60. letech 20. století, příčinu jejich vzniku a jejich popularitu. Také zkoumám účinnost tradičních a digitálních médií, identifikuji silné a slabé stránky každého propagačního nástroje. Dále se seznamuji s moderním trhem hudebních festivalů …víceAbstract:
The purpose of my work is visual style and promotion of the Metronome music festival in Prague in 2022. The theoretical part covers history and development of rock festivals in the 60s, cause of their occurrence and their popularity. I also study the effectiveness of traditional and digital media, identifying the strengths and weaknesses of each promotional tool. In addition to getting acquainted with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Borokhova, Kseniia. Vizuální styl a propagace akce. Zlín, 2021. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Multimédia a design - Digitální design
Práce na příbuzné téma
-
Vizuální identita kulturní akce hudební festival Vývrtka
Tereza PÖTHE -
Vizuální styl kulturního projektu hudební festival Dvořákova Praha v letech 2013 a 2014
Kateřina Šímová -
Motion design
Lucie Netočná -
Motion design začínající společnosti
Pavlína Bělecká -
Motion design v pohybe
Lukáš Demovič -
Pohyblivý plakát jako komunikační strategie perspektivou motion designu
Aneta Danielová -
Motion design v komunikaci televizních stanic
Jakub Menda -
Praktické aspekty sound dizajnu v motion dizajne
Adam Mihalov