Bc. Tereza Šímová

Bakalářská práce

Marketingová komunikace jako faktor formování životního stylu

Marketing Communication as a Factor Forming the Lifestyle
Anotace:
V práci objasním pojem životní styl a hlavní faktory jeho formování. Obsahem práce je popis marketingové komunikace, jejích nástrojů, především reklamy, která má jako masmédium na formování životního stylu společnosti velký vliv. Hlavní část práce se soustřeďuje na negativní vlivy marketingové komunikace a manipulativní triky marketérů, které ovlivňují naše nákupní chování a životní styly lidí. Také …více
Abstract:
I will clarify the concept of lifestyle and the main factors of its formation in my thesis. The content of the work is the description of marketing communication, its tools, especially advertising, which has, as the mass media, a big influence on forming the lifestyle of the society. The main part of the thesis focuses on the negative influences of marketing communication and manipulative tricks of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2015
  • Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
  • Oponent: prof. PhDr. Petr Matějů, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní