Čtenářská gramotnost jako činitel socializace žáků základní školy – Bc. Simona Němejcová
Bc. Simona Němejcová
Master's thesis
Čtenářská gramotnost jako činitel socializace žáků základní školy
Reading Literacy as a Socialization Factor in Primary School Pupils
Abstract:
Diplomová práce se zabývá čtenářskou gramotností žáků 3. ročníku základní školy z pohledu sociálně pedagogického. Čtenářskou gramotnost prezentuje jako důležitý činitel socializace žáků základní školy a zdůrazňuje význam četby a čtení pro další vývoj jedince. Teoretická část objasňuje pojmy spojené s čtenářskou gramotností, soustředí se na možnosti podpory čtenářství a řeší výzkumy čtenářské gramotnosti …moreAbstract:
The thesis deals with the reading literacy of 3rd year of primary school from the perspective of social teaching. Reading literacy is presented as an important factor in the socialization of primary school pupils and stresses the importance of reading and reading for fur-ther development of the individual. The theoretical part explains the concepts related to literacy, focusing on possibilities to …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 4. 2014
Accessible from:: 11. 4. 2014
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Ilona Kočvarová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NĚMEJCOVÁ, Simona. \textit{Čtenářská gramotnost jako činitel socializace žáků základní školy} Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Humanities. 2014. Available from: https://theses.cz/id/mvlnj8/. [cit. 2024-03-28].
The right form of listing the thesis as a source quoted
Němejcová, Simona. Čtenářská gramotnost jako činitel socializace žáků základní školy. Zlín, 2014. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 11.4.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 11. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / field:
Specialization in pedagogy / Social pedagogy
Theses on a related topic
-
Čtenářská gramotnost jako předpoklad osobnostního a profesního rozvoje
Eva Trefilová -
Komparace výukových metod čtení na 1. stupni speciálních škol se zaměřením na metodu SFUMATO
Aneta ČERNÁ -
Komparace vyučovacích metod cizích jazyků a jejich aplikace v mezinárodních školských systémech České republiky a Německa
Barbora KULHÁNKOVÁ -
Komparace využíváných metod pedagogem při vzdělávání žáků s odlišným mateřským jazykem v České republice a Velké Británii
Libuše ČERVENCOVÁ -
Komparace výukových metod čtení a psaní na 1. stupni základní školy
Petra ŠTĚTKOVÁ -
KOMPARACE METOD PEVNÉHO OBJETÍ A HOLDING TERAPIE Z POHLEDU PRÁCE S DĚTMI S PORUCHOU AUTISTICKÉHO SPEKTRA
Lucie LOSÍKOVÁ -
Komparace terapeutických metod balbuties
Šárka Hlucháňová -
Raný vývoj klavíru a klavírní pedagogiky a komparace interpretačních přístupů ve vybraných skladbách J. S. Bacha a F. Chopina
Hana Fišerová