Anna KUČEROVÁ

Bachelor's thesis

Advertising a coffee company: A case study of a coffee company highlighting the language elements of English language usage and interpretation.

Advertising a coffee company: Acase study of a coffee company highlighting the language elements of English language usage and interpretation.
Abstract:
The goal of this thesis is to provide the reader with information about advertising language, applied within the selected coffee companies. The analysis is done on model sentences that are extracted from the companies' websites and social networks, which they have chosen for promoting and advertising their products and services.
Abstract:
Cílem této práce je poskytnout čtenáři potřebné informace o jazyce reklamy, aplikovaném konkrétními vybranými společnostmi zabývajícími se kávou. Analýza je provedena na vzorových větách shromážděných z webových stránek společností a jejich sociálních sítí. Tyto dva způsoby si společnosti vybraly jako formu propagace svých produktů a služeb.
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Denisa Šebestová

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KUČEROVÁ, Anna. Advertising a coffee company: A case study of a coffee company highlighting the language elements of English language usage and interpretation.. Plzeň, 2019. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

University of West Bohemia

Faculty of Philosophy and Arts

Bachelor programme / field:
Linguistics / Foreign Languages for Business