Rizika spojená se šikanou učitele na základní škole hlavního vzdělávacího proudu – Mgr. Helena Gruszková
Mgr. Helena Gruszková
Bakalářská práce
Rizika spojená se šikanou učitele na základní škole hlavního vzdělávacího proudu
Risks associated with bullying teachers on the Basic school
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřená na šikanu učitele. V první teoretické části jsou vymezeny pojmy profese učitele, rizika spojená s touto profesí a komunikace. Druhá teoretická část je zaměřena na šikanu, mobbing, bossing a kyberšikanu. Ve třetí části práce je kvantitativní výzkum zaměřený na téma šikany učitele. V rámci zpracování výzkumu bylo provedeno dotazníkové šetření. Cílem práce bylo zjistit, zdali …víceAbstract:
This Bachelor Thesis focuses on the bullying of a teacher. The first theoretical part defines the terms of the profession of the teacher and the risks that this profession can bring as well as communication. The second part specializes on bullying, lobbing, bossing and cyberbullying. In the third part of the theses there is a quantity research determining the bullying of a teacher. In the case of compiling …víceKlíčová slova
Šikana profese učitel kyberšikana mobbing Bullying Profession Teacher Cyberbullying Mobbing.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 12. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/kz7w7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2020
- Vedoucí: doc. MUDr. Petr Kachlík, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Mobbing v prostředí středních škol Jihomoravského kraje
Vendula Procházková -
Začínající učitel na střední škole: Kdy se učitel začne cítit učitelem?
Jana Nevtípilová -
Učitel výchovy k občanství na 2. stupni ZŠ a nižším stupni gymnázia jako třídní učitel
Lucie LOSOVÁ -
Videoreflexe jako součást profesní přípravy budoucích učitelů v programu Učitel naživo
Ivo Rozmahel -
Učitel i influencer? Jak učitelé prezentují svou profesi a vlastní identitu na sociální síti TikTok
Klára Tomková -
Segmentace cílové skupiny učitel/ka mateřské školy a učitel/ka základní školy jako východisko pro obsahový marketing
Kateřina HRBKOVÁ -
Učitel divadla v základním uměleckém vzdělávání
Jonáš Konývka