Vliv zdroje a elementů reklamy na efektivitu sociální reklamy na Instagramu – Lucie Komínková
Lucie Komínková
Diplomová práce
Vliv zdroje a elementů reklamy na efektivitu sociální reklamy na Instagramu
The influence of the source and elements of advertising on the effectiveness of social advertising on Instagram
Anotace:
Tato studie se zabývá efektivitou sociální reklamy a s tím spojenou problematikou zdrojů reklamy, elementů reklamy a vnímanou kredibilitou zdroje. Výzkum je proveden pomocí online experimentu, který zkoumá rozdílné efekty zdroje a elementů reklamy na efektivitu sociální reklamy na Instagramu. Základem výzkumu je hloubková literární rešerše akademických článků týkajících se této problematiky. Pro účely …víceAbstract:
This study deals with the effectiveness of social advertising and the related issues of sources of advertising, elements of advertising and the perceived source credibility. The research is conducted using an online experiment that examines different effects of the source and elements of advertising on the effectiveness of social advertising on Instagram. The basis of the research is thorough literature …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 2. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/81397
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 8. 2020
- Vedoucí: Daria Gunina
- Oponent: Daniela Kandilaki
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/81397
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Problematika operační léčby děložního myomu (klinická a experimentální studie)
Soňa Pánková -
Nemusí to být krásné, ale musíš mi to vysvětlit: Experimentální studie vlivu estetiky na pracovní výkon
Jonáš Herec -
Komparativní struktury a lokalita: experimentální studie
Anastasiia Triasunova -
Srovnání moderních implantátů v léčbě poranění bérce, klinická a experimentální studie
Jan Trávník -
Zvuková stimulace a paměťové funkce: Experimentální studie vlivu zvuků na paměťové procesy
Jozef Broďáni -
Behaviorální ekonomie: Experimentální studie
Alexandra Vassová -
Advertising on social networks
Fei YUAN -
Communication strategies in social media advertising as compared with traditional advertisements
Viktorie BALONOVÁ