Vliv zdroje a elementů reklamy na efektivitu sociální reklamy na Instagramu – Lucie Komínková
Lucie Komínková
Master's thesis
Vliv zdroje a elementů reklamy na efektivitu sociální reklamy na Instagramu
The influence of the source and elements of advertising on the effectiveness of social advertising on Instagram
Abstract:
Tato studie se zabývá efektivitou sociální reklamy a s tím spojenou problematikou zdrojů reklamy, elementů reklamy a vnímanou kredibilitou zdroje. Výzkum je proveden pomocí online experimentu, který zkoumá rozdílné efekty zdroje a elementů reklamy na efektivitu sociální reklamy na Instagramu. Základem výzkumu je hloubková literární rešerše akademických článků týkajících se této problematiky. Pro účely …moreAbstract:
This study deals with the effectiveness of social advertising and the related issues of sources of advertising, elements of advertising and the perceived source credibility. The research is conducted using an online experiment that examines different effects of the source and elements of advertising on the effectiveness of social advertising on Instagram. The basis of the research is thorough literature …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 2. 2019
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/81397
Thesis defence
- Date of defence: 20. 8. 2020
- Supervisor: Daria Gunina
- Reader: Daniela Kandilaki
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/81397
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Problematika operační léčby děložního myomu (klinická a experimentální studie)
Soňa Pánková -
Nemusí to být krásné, ale musíš mi to vysvětlit: Experimentální studie vlivu estetiky na pracovní výkon
Jonáš Herec -
Komparativní struktury a lokalita: experimentální studie
Anastasiia Triasunova -
Srovnání moderních implantátů v léčbě poranění bérce, klinická a experimentální studie
Jan Trávník -
Zvuková stimulace a paměťové funkce: Experimentální studie vlivu zvuků na paměťové procesy
Jozef Broďáni -
Behaviorální ekonomie: Experimentální studie
Alexandra Vassová -
Advertising on social networks
Fei YUAN -
Communication strategies in social media advertising as compared with traditional advertisements
Viktorie BALONOVÁ