Linda Hlaváčová

Master's thesis

Možnosti optimalizace životního cyklu zákazníka e-shopu

Methods of customer lifecycle optimisation
Abstract:
Pokud e-shop stojí o věrné zákazníky, musí s nimi nejdříve začít vztah aktivně budovat. Tato diplomová práce pojednává o metodách, kterými může e-shop začít pracovat na vytváření silného vztahu se zákazníkem a zasadit je do kontextu aktuálních trendů v online marketingu a současných vyspělých komunikačních technologií. Téma optimalizace životního cyklu zákazníka, které leží na pomezí analýzy dat, komunikace …more
Abstract:
If the e-shop wants to have loyal customers, they have to begin actively build the relationship with them. This master thesis discusses the methods by which can e-shop start working on building a strong customer relationship and put it in the context of modern trends in online marketing and current advanced communication technologies. Customer lifecycle optimisation which is closely related with data …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 1. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 6. 2015
  • Supervisor: Vlasta Střížová
  • Reader: Marie Chytilová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/44982