Nové trendy v marketingu a jejich aplikace ve vybrané společnosti – Martina RADENOVÁ
Martina RADENOVÁ
Bachelor's thesis
Nové trendy v marketingu a jejich aplikace ve vybrané společnosti
New Trends in Marketing and their Assertion in the Company
Anotácia:
Bakalárska práca je zameraná na problematiku nových trendov v marketingu a vyhodnocuje využívanie marketingových nástrojov spoločnosti QEX, a.s.. V teoretickej časti sa práca zameriava na využívanie marketingovej komunikácie na internete. Bližšie rozoberá jednotlivé formy nových trendov, medzi ktoré patrí event marketing, guerilla marketing, buzzmarketing alebo virálny marketing, či využívanie sociálnych …viacAbstract:
Submitted bachelor work is centred on new marketing trends. In this work we analyzed marketing tools application of particular company QEX, a.s.. Theoretical part of bachelor work is oriented at usage of marketing communication published on the Internet. It is closer aimed on respective forms of new marketing trends such as event marketing, guerilla marketing, buzzmarketing and viral marketing; and …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2012
Zverejniť od: 10. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Pavel Taraba
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
RADENOVÁ, Martina. \textit{Nové trendy v marketingu a jejich aplikace ve vybrané společnosti}. Online. Bakalárska práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Logistics and Crisis Management. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/mw1s4e/.
Jak správně citovat práci
RADENOVÁ, Martina. Nové trendy v marketingu a jejich aplikace ve vybrané společnosti. Uherské Hradiště, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 10.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 10. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta logistiky a krizového řízeníPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Logistics and Crisis ManagementBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Logistics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Komunikácia ako kľúčová aktivita a nástroj rozvoja vzťahov so zákazníkmi.
Adriána Fedorová -
Efektívna komunikácia so zákazníkmi/s klientmi
Barbora Rošková -
Návrh inovatívnych postupov v riadení vzťahov so zákazníkmi
Zuzana Lauermannová -
Modelové riešenie komunikace so zákazníkmi
Ondrej Habánik -
Nástroje efektívnej komunikácie so zákazníkmi maloobchodnej spoločnosti
Paulina Roglová -
Analýza spokojenosti zákazníků firmy SWS Slušovice a.s. s event marketingovými aktivitami
Viktor VALENT -
Marketingová komunikácia technologických konferencií
Stanislav Venglár -
Event ako komunikačný nástroj vysokých škôl
Martin SOKOL