Martina RADENOVÁ

Bakalářská práce

Nové trendy v marketingu a jejich aplikace ve vybrané společnosti

New Trends in Marketing and their Assertion in the Company
Anotace:
Bakalárska práca je zameraná na problematiku nových trendov v marketingu a vyhodnocuje využívanie marketingových nástrojov spoločnosti QEX, a.s.. V teoretickej časti sa práca zameriava na využívanie marketingovej komunikácie na internete. Bližšie rozoberá jednotlivé formy nových trendov, medzi ktoré patrí event marketing, guerilla marketing, buzzmarketing alebo virálny marketing, či využívanie sociálnych …více
Abstract:
Submitted bachelor work is centred on new marketing trends. In this work we analyzed marketing tools application of particular company QEX, a.s.. Theoretical part of bachelor work is oriented at usage of marketing communication published on the Internet. It is closer aimed on respective forms of new marketing trends such as event marketing, guerilla marketing, buzzmarketing and viral marketing; and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2012
Zveřejnit od: 10. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

RADENOVÁ, Martina. Nové trendy v marketingu a jejich aplikace ve vybrané společnosti. Uherské Hradiště, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 10.5.2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 10. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta logistiky a krizového řízení
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta logistiky a krizového řízení

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Logistika a management