Bc. Marek Khánský

Master's thesis

Podpora prodeje a její metody a techniky

Sales Promotion and its methods and techniques
Abstract:
Diplomová práce se zabývá podporou prodeje ve společnosti MIX TEE při zavádění nové značky kávy Jardin. Zaměřuje se na situační analýzu potravinářského trhu čaje a kávy, důkladně rozebírá vnitřní, blízké a vzdálené prostředí. Popisuje podporu prodeje jako součást marketingové komunikace. Vysvětluje základní pojmy, jako marketingový mix, komunikační mix a jeho formy, typy a techniky podpory prodeje …more
Abstract:
This dissertation deals with the issue of sales supporting in the company MIX TEE in the process of introducing a new coffee brand of Jardin. It focuses on a situational analysis of the food-processing market in the area of tea and coffee. Further, this work offers a thorough analysis of the inner, close and distant environment. In addition, it provides a description of the sales support as a part …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2015
  • Supervisor: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní