Bc. Adam Kopřiva

Diplomová práce

Strategické marketingové řízení velkého podniku

Strategic marketing management of a large company
Anotace:
Cílem této diplomové práce „Strategické marketingové řízení velkého podniku“ je navrhnout doporučení vedoucí ke zlepšení do oblasti strategického marketingového řízení vybraného velkého podniku. Jako podnik byla vybrána maloobchodní společnost Lidl Česká republika v.o.s. o které se pojednává v praktické části této diplomové práce. Teoretická část práce vymezuje teoretická východiska strategického marketingového …více
Abstract:
The aim of this master thesis „Strategic marketing management of a large company“ is to propose advices, for the current strategic marketing management of the large company. As the large company was choose the retail company Lidl Česká republika v.o.s, about which is the practical part of this thesis. The theoretical part is focus on the theoretic basics about the strategic marketing management. The …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2023
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/niv4f/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2023
  • Vedoucí: Ing. Šárka Zapletalová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Bc. Lenka Švajdová, Ph.D. Mci

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management