Bc. Adam Kopřiva

Master's thesis

Strategické marketingové řízení velkého podniku

Strategic marketing management of a large company
Abstract:
Cílem této diplomové práce „Strategické marketingové řízení velkého podniku“ je navrhnout doporučení vedoucí ke zlepšení do oblasti strategického marketingového řízení vybraného velkého podniku. Jako podnik byla vybrána maloobchodní společnost Lidl Česká republika v.o.s. o které se pojednává v praktické části této diplomové práce. Teoretická část práce vymezuje teoretická východiska strategického marketingového …more
Abstract:
The aim of this master thesis „Strategic marketing management of a large company“ is to propose advices, for the current strategic marketing management of the large company. As the large company was choose the retail company Lidl Česká republika v.o.s, about which is the practical part of this thesis. The theoretical part is focus on the theoretic basics about the strategic marketing management. The …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 6. 2023
  • Supervisor: Ing. Šárka Zapletalová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Bc. Lenka Švajdová, Ph.D. Mci

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Master programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management