Bc. Jana Swienczyková

Diplomová práce

Marketingové kampaně pomocí sociálních sítí

Marketing campaigns via social networking sites
Anotace:
Cílem diplomové práce je využití sociálních sítí pro účely marketingových kampaní s praktickou realizací ve vybrané firmě s e-shopem. Návrh řešení bude vytvořen na základě analýzy využití sociálních sítí ve firmě a u její konkurence. K monitorování potřeb cílové skupiny uživatelů bude použito dotazníkové šetření. Teoretická část práce bude zahrnovat teorii týkající se marketingu a sociálních sítí. …více
Abstract:
The aim of the diploma thesis is to use social networking sites for the purpose of marketing campaigns with practical implementation in a selected company with e-shop. The solution proposal will be created on the basis of analysis of social networking sites usage in the company and its competition. A questionnaire survey will be used to monitor the needs of the target group of users. The theoretical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2020
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/gy5le/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2020
  • Vedoucí: Mgr. Milena Janáková, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Veronika Braciníková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management