Marketingové kampaně pomocí sociálních sítí – Bc. Jana Swienczyková
Bc. Jana Swienczyková
Diplomová práce
Marketingové kampaně pomocí sociálních sítí
Marketing campaigns via social networking sites
Anotace:
Cílem diplomové práce je využití sociálních sítí pro účely marketingových kampaní s praktickou realizací ve vybrané firmě s e-shopem. Návrh řešení bude vytvořen na základě analýzy využití sociálních sítí ve firmě a u její konkurence. K monitorování potřeb cílové skupiny uživatelů bude použito dotazníkové šetření. Teoretická část práce bude zahrnovat teorii týkající se marketingu a sociálních sítí. …víceAbstract:
The aim of the diploma thesis is to use social networking sites for the purpose of marketing campaigns with practical implementation in a selected company with e-shop. The solution proposal will be created on the basis of analysis of social networking sites usage in the company and its competition. A questionnaire survey will be used to monitor the needs of the target group of users. The theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/gy5le/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2020
- Vedoucí: Mgr. Milena Janáková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Veronika Braciníková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Lollard social networks: An analysis of heresy trial records from Kent (1511-1512)
Jan Král -
Influencer analysis on social networks
Tai Le Tan Huynh -
Social networks in hospitality
Ekaterina Kulikova -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria -
New media in corporate communication
Václav Králík -
Analysis of the efficiency of social media for the marketing campaign in a company
Valeriia Malakhovskaia -
Marketing research for new product launch
Aigerim Sultanalieva -
Analýza marketingové kampaně koalice Pirátů a Starostů ve volbách do poslanecké sněmovny 2021
Petr Přívratský