Hana Sysová

Bachelor's thesis

Online marketing jako podpůrný kanál prodeje

Online Marketing as a support channel in sales
Abstract:
Hlavním cílem bakalářské práce „Online marketing jako podpůrný kanál prodeje“ je objasnit roli online marketingu a analyzovat jeho využití na reálném případu v podnikání. Dílčím cílem této závěrečné práce je tvorba webové prezentace společnosti Sys24 s.r.o. s takovým obsahem a s takovým využitím správných nástrojů online marketingu, aby přilákaly co nejvíce potencionálních zákazníků a případně zvýšily …more
Abstract:
The main aim of the bachelor thesis „online marketing as a support channel in sales“ is to clarify the role of online marketing and its use in business. The partial aim is the creation of web presentation of company Sys24, s.r.o. with correct content and with using correct tools of online marketing in order to bring as many potential customers as possible and eventually to increase the awareness of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 6. 2019
  • Supervisor: Mgr. Pavel Kotyza
  • Reader: Ing. Pavel Rosenlacher

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní