Editoriální proces týdeníku Profit – Bc. Ivo Čermák
Bc. Ivo Čermák
Bakalářská práce
Editoriální proces týdeníku Profit
Editing process in Profit weekly
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá procesem redigování časopisu Profit, nejstaršího českého ekonomického týdeníku. Součástí práce je teoretické vymezení redigování, specifikace editačních pravidel pro konkrétní médium a texty reprezentující editační proces v týdeníku Profit. Na základě deskripce editačních postupů jsou zde přiblíženy kvalitativní požadavky jazykové a stylistické úrovně textů v tomto periodiku …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on the editing process in Profit magazine, the oldest Czech economic weekly. The thesis consists of the theoretical determination of editing, the specification of the editing rules for the selected medium and the examples of texts representing the editing process in Profit weekly. On a basis of the description of the editing process, the linguistic and textual qualities …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/yg5q4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2009
- Vedoucí: Mgr. Lenka Waschková Císařová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Rudolf Burgr, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika
Práce na příbuzné téma
-
Tištěné médium a jeho portál – motoristické tituly vydavatelství Ringier Axel Springer CZ
Matouš Jelínek -
Intertextuality in printed advertising
Lucie PAVLÍKOVÁ -
Časopis jako tištěné a elektronické médium - časopis FI MUNI (studie)
Ondřej Špičan -
Komparace tištěné a online formy týdeníku Reflex
Lucie BEŇOVÁ -
Výběr a preference sportovních informací ve vybraných jihomoravských tištěných médiích
Štěpán Hejda -
Analýza současné výtvarné kritiky ve vybraných tištěných médiích
Marcela Svobodová -
Obraz dospívání v tištěných médiích a jeho význam při utváření identity
Monika Chalupníková -
Výrobní proces tvorby knihy, od textu k hotovému médiu
Markéta Frydecká