Nadaní žáci a jejich jazyková a komunikační schopnost – Mgr. Renata Horáková
Mgr. Renata Horáková
Rigorózní práce
Nadaní žáci a jejich jazyková a komunikační schopnost
The Gifted Pupils and their Language and Communicative Abilities
Anotace:
Práce je zaměřena na vzdělávání žáků nadaných a mimořádně nadaných a jejich rozvoj v procesu inkluzivního vzdělávání v základních školách a odpovídajících ročnících víceletých gymnázií. Pokouší se o analýzu problematiky vzdělávání žáků nadaných a mimořádně nadaných na druhém stupni základních škol a nižším stupni víceletých gymnázií v českém jazyce a literatuře a anglickém jazyce a o definování rozdílů …víceAbstract:
The gifted pupils and their language and communicative abilities This work is targeted at the issue of the gifted pupils in their development in a process of inclusive education in primary and secondary schools. We try to analyze the problem of education of gifted or highly gifted children in the second cycle of primary and the first cycle of secondary schools and to define the differences between …víceKlíčová slova
Klíčová slova nadaní mimořádně nadaní studenti komunikace tvořivost rozvoj talentu vzdělávání nadaných nebo mimořádně nadaných dětí identifikace nadání IQ inteligence jazykové znalosti jazykové schopnosti talent typy škol Key words able or very able students communication creativity development of talent education of gifted or highly gifted children identification of giftedness influences on the children´s development intelligence linguistic knowledge school type learning verbal ability
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 10. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/at0wq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 1. 2010
- Oponent: doc. PaedDr. Bohumila Junková, CSc., doc. PhDr. Marie Zouharová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaRigorózní řízení / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství českého jazyka a literatury pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Vzdělávání a soužití s nadaným dítětem - radost nebo problém?
Kateřina Stryková -
Rozvoj emoční inteligence mimořádně nadaných dětí
Jarmila Jánská -
Informační chování mimořádně nadaných dětí v pregramotném období
Mariana Šimíková -
Výchovné potřeby mimořádně nadaných žáků
Radka Prokopová -
Mnohočetná případová studie vlivu zavedení konceptu vzdělávání mimořádně nadaných dětí do výuky na malotřídní škole
Helena Fikarová -
Mimořádně nadané dítě v systému základního a středního školství
Ilona Brabencová