Vliv referenčních skupin na spotřební chování – Bc. Petra Štrouchalová Blažková
Bc. Petra Štrouchalová Blažková
Bakalářská práce
Vliv referenčních skupin na spotřební chování
Influence of reference groups on the consumer’s behavior
Anotace:
Práce se zaměřuje na zjištění, zda a jak referenční skupiny ovlivňují spotřební chování jedince. Předkládá informace o primárních a sekundárních referenčních skupinách. Nabízí pohled na referenční skupiny využívané v marketingu. Nahlíží na ně v souvislosti s nákupním rozhodováním jedince a soustřeďuje se na příklady ovlivnění spotřebního chování. Shrnuje poznatky z psychologie, sociologie a marketingu …víceAbstract:
This work is focused on whether and how reference groups influence consumer behavior. It presents information about primary and secondary reference groups. Offers view of kinds of reference groups used in marketing. It looks at them in context of individual purchasing decisions while focused on examples of influencing consumer behavior. It summarizes findings from psychology, sociology and marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/nhw9w/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2010
- Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Oponent: PhDr. Jiří Němec
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Factors driving consumer’s decision related to mobile phones
Hong Ngoc Dang -
Consumer's attitudes to herbal products in Ukraine
Yevhen Kutsenko -
Corporate Social Responsibility and its Impact on Purchasing Behavior
Lusine Grigoryan -
Influenceři jako referenční skupina a jejich vliv na spotřební chování
Lucie Želenská -
Vliv reklamy a referenční skupiny na spotřební chování dětí
Kamila Mrázková -
Vliv referenčních skupin na spotřební chování studentů gymnázií
Ondřej Vodsloň -
Foreign cultural features in advertisement and their impact on the major society consumers’ behavior
Laura Andresheva-Arginova -
Chování spotřebitele na konkrétním trhu
Markéta Parmová