Bc. Petra Štrouchalová Blažková

Bakalářská práce

Vliv referenčních skupin na spotřební chování

Influence of reference groups on the consumer’s behavior
Anotace:
Práce se zaměřuje na zjištění, zda a jak referenční skupiny ovlivňují spotřební chování jedince. Předkládá informace o primárních a sekundárních referenčních skupinách. Nabízí pohled na referenční skupiny využívané v marketingu. Nahlíží na ně v souvislosti s nákupním rozhodováním jedince a soustřeďuje se na příklady ovlivnění spotřebního chování. Shrnuje poznatky z psychologie, sociologie a marketingu …více
Abstract:
This work is focused on whether and how reference groups influence consumer behavior. It presents information about primary and secondary reference groups. Offers view of kinds of reference groups used in marketing. It looks at them in context of individual purchasing decisions while focused on examples of influencing consumer behavior. It summarizes findings from psychology, sociology and marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2010
  • Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
  • Oponent: PhDr. Jiří Němec

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní