Podpora začlenění žáků cizinců do třídního kolektivu na prvním stupni ZŠ – Bc. Kateřina Orságová
Bc. Kateřina Orságová
Bachelor's thesis
Podpora začlenění žáků cizinců do třídního kolektivu na prvním stupni ZŠ
Support in integration of pupils from foreign background into primary school
Abstract:
Bakalářská práce přináší výsledky zjišťování, jak pedagogové vnímají problematiku začlenění žáků cizinců do třídního kolektivu na prvním stupni základní školy. Práce se skládá se ze dvou částí, z nichž první je teoretická. Ta vychází z analýzy odborné literatury, je rozdělena do dvou podkapitol, které se týkají cizinců v České republice a jejich vzdělávání. Praktická část obsahuje analýzu výsledků …moreAbstract:
This bachelor thesis presents the results of the discovery of the teacher’s concept of the issue of integration of pupils from foreign background into primary school. The thesis consists of two sections, the first of which is theoretical. It is based off of scientific literature and is divided into two chapters concerning pupils from foreign background in the Czech Republic and their education. The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 12. 2019
Identifier:
https://is.muni.cz/th/ncdwl/
Thesis defence
- Date of defence: 28. 1. 2020
- Supervisor: PhDr. Pavla Pitnerová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Foreign Direct Investments as a Tool for Foreign Market Penetration
Darijan Chupevski -
Specifika práce pedagogických pracovníků na ZŠ s vysokým zastoupením romských žáků a žáků z odlišného jazykového a kulturního prostředí
Vendula NIEMIEC AUSPERGEROVÁ -
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová -
Vzdělávání žáků z odlišného kulturního prostředí a s jinými životními podmínkami v českém primárním školství v Ústeckém kraji
Tereza KOSKUBOVÁ -
Sociální opora u žáků z odlišného sociokulturního prostředí
Kateřina SÝKOROVÁ KORANDOVÁ -
Žák z odlišného sociokulturního prostředí v české škole
Lucie Musilová -
Srovnání vzdělávacího a výchovného působení učitelů na žáky z odlišného sociokulturního prostředí
Kateřina ŘIMNÁČOVÁ -
Výzkum kognitivních schopností žáků z odlišného sociokulturního prostředí
Tereza HEJNOVÁ