Lukáš Rokošný

Diplomová práce

Mladá generácia jej postoje a vzťah k lojalitným programom

Mladá generace její postoje a vztah k lojalitním programům
Anotace:
Lojalitní programy patří mezi jedny z nejstarších marketingových nástrojů k vytváření zákaznické loajality. Proto je zajímavé podívat se nato, jak tento nástroj vnímají spotřebitelé v mladším věku. Hlavním cílem práce je právě zjistit, jaké názory a postoje zastává mladá generace vůči lojalitním programům. Cílovou skupinou jsou proto lidé ve věku od 18 do 25 let. V práci je kromě jiného zjišťována …více
Abstract:
Loyalty programs are one of the oldest marketing tools for creating customer loyalty. Therefore, it is interesting to look at, how this tool is perceived by consumers at younger age. The main objective of the thesis is to find out what opinion and attitude the young generation poses towards loyalty programs. Target group is people between 18 to 25. Among other things the thesis determines the knowledge …více
Abstract:
Lojalitné programy patria medzi jedny z najstarších marketingových nástrojov na vytváranie zákazníckej lojality. Preto je zaujímavé pozrieť sa nato, ako tento nástroj vnímajú spotrebitelia v mladšom veku. Hlavným cieľom práce je práve zistiť, aké názory a postoje zastáva mladá generácia voči lojalitným programom. Cieľovou skupinou sú preto ľudia vo veku od 18 do 25 rokov. V práci je okrem iného zisťovaná …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 1. 2019
  • Vedoucí: Radek Tahal
  • Oponent: Oldřich Vávra

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/75414

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management