Mladá generácia jej postoje a vzťah k lojalitným programom – Lukáš Rokošný
Lukáš Rokošný
Diplomová práce
Mladá generácia jej postoje a vzťah k lojalitným programom
Mladá generace její postoje a vztah k lojalitním programům
Anotace:
Lojalitní programy patří mezi jedny z nejstarších marketingových nástrojů k vytváření zákaznické loajality. Proto je zajímavé podívat se nato, jak tento nástroj vnímají spotřebitelé v mladším věku. Hlavním cílem práce je právě zjistit, jaké názory a postoje zastává mladá generace vůči lojalitním programům. Cílovou skupinou jsou proto lidé ve věku od 18 do 25 let. V práci je kromě jiného zjišťována …víceAbstract:
Loyalty programs are one of the oldest marketing tools for creating customer loyalty. Therefore, it is interesting to look at, how this tool is perceived by consumers at younger age. The main objective of the thesis is to find out what opinion and attitude the young generation poses towards loyalty programs. Target group is people between 18 to 25. Among other things the thesis determines the knowledge …víceAbstract:
Lojalitné programy patria medzi jedny z najstarších marketingových nástrojov na vytváranie zákazníckej lojality. Preto je zaujímavé pozrieť sa nato, ako tento nástroj vnímajú spotrebitelia v mladšom veku. Hlavným cieľom práce je práve zistiť, aké názory a postoje zastáva mladá generácia voči lojalitným programom. Cieľovou skupinou sú preto ľudia vo veku od 18 do 25 rokov. V práci je okrem iného zisťovaná …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/75414
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 1. 2019
- Vedoucí: Radek Tahal
- Oponent: Oldřich Vávra
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/75414
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Young generation and sport: Promotion of regular physical activity in the Czech Republic
Marcel Vraný -
The countryside and the demands of young generation (The case study of Stavropol region in Russia)
Nadezda Orel -
Bosna a Hercegovina od pol. 19. do poč. 20. století očima české společnosti
Martin Samson