Analýza neetické reklamy v Komerční bance, a. s. – Michaela ALKOVÁ
Michaela ALKOVÁ
Bakalářská práce
Analýza neetické reklamy v Komerční bance, a. s.
The Analysis of Unethical Advertising in Komerční banka, a. s.
Anotace:
V této bakalářské práci se zabývám neetickou reklamou a jejími dopady na společnost. V teoretické části jsou zpracovány literární zdroje zabývající se neetickou reklamou, zejména podprahovou reklamou, srovnávací reklamou, skrytou reklamou a product place-mentem, guerilla marketingem, psychologickými aspekty reklamy a etikou. Praktická část představí Komerční banku, a. s. a její reklamní agenturu. Pomocí …víceAbstract:
In this bachelor thesis, I deal with unethical advertising and its impact on the society. The theoretical part analyses literature sources dealing with the unethical advertising, especially subliminal advertising, comparative advertising, hidden advertising and product placement, guerilla marketing, psychological aspects of advertising and ethics. The practical part in-troduces Komerční banka, a. s …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2013
Zveřejnit od: 17. 5. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ALKOVÁ, Michaela. Analýza neetické reklamy v Komerční bance, a. s.. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.5.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika specializace Management a ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Psychologické a etické aspekty reklamy.
Lenka Brlíková -
Reklama a propagace jako nástroj podpory prodeje v konkrétním podniku
Martin Timr -
Online reklama veletrhu STAVEBNICTVÍ-THERM-DOMOV-ZAHRADA
Marek Mach -
Reklama v hotelnictví a v cestovním ruchu
Jana Sedláčková -
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Monika Kopečná -
Sociální reklama se zaměřením na bezpečnost silničního provozu
Klára Konečná -
Etika v účetní profesi (etika, morálka, kodexy profesionálního chování)
Šárka Jiranová -
Aplikovaná profesní etika: etika pracovníků ve finančním poradenství
Martin Polák