Analýza neetické reklamy v Komerční bance, a. s. – Michaela ALKOVÁ
Michaela ALKOVÁ
Bachelor's thesis
Analýza neetické reklamy v Komerční bance, a. s.
The Analysis of Unethical Advertising in Komerční banka, a. s.
Abstract:
V této bakalářské práci se zabývám neetickou reklamou a jejími dopady na společnost. V teoretické části jsou zpracovány literární zdroje zabývající se neetickou reklamou, zejména podprahovou reklamou, srovnávací reklamou, skrytou reklamou a product place-mentem, guerilla marketingem, psychologickými aspekty reklamy a etikou. Praktická část představí Komerční banku, a. s. a její reklamní agenturu. Pomocí …moreAbstract:
In this bachelor thesis, I deal with unethical advertising and its impact on the society. The theoretical part analyses literature sources dealing with the unethical advertising, especially subliminal advertising, comparative advertising, hidden advertising and product placement, guerilla marketing, psychological aspects of advertising and ethics. The practical part in-troduces Komerční banka, a. s …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 5. 2013
Accessible from:: 17. 5. 2013
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ALKOVÁ, Michaela. Analýza neetické reklamy v Komerční bance, a. s.. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.5.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 17. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics
Theses on a related topic
-
Psychologické a etické aspekty reklamy.
Lenka Brlíková -
Reklama a propagace jako nástroj podpory prodeje v konkrétním podniku
Martin Timr -
Online reklama veletrhu STAVEBNICTVÍ-THERM-DOMOV-ZAHRADA
Marek Mach -
Reklama v hotelnictví a v cestovním ruchu
Jana Sedláčková -
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Monika Kopečná -
Sociální reklama se zaměřením na bezpečnost silničního provozu
Klára Konečná -
Etika v účetní profesi (etika, morálka, kodexy profesionálního chování)
Šárka Jiranová -
Aplikovaná profesní etika: etika pracovníků ve finančním poradenství
Martin Polák