Marketingový výzkum spokojenosti cestujících v městské hromadné dopravě v Jihlavě – Karel Trojan
Karel Trojan
Bakalářská práce
Marketingový výzkum spokojenosti cestujících v městské hromadné dopravě v Jihlavě
Marketing research of passenger satisfaction in the public city transport in Jihlava
Anotace:
Cílem bakalářské práce je popsat motivy, které vedou cestující k používání MHD. Pozornost bude věnována i tomu, co naopak veřejnost od cestování v MHD odrazuje. Hlavním cílem je návrh opatření, která využijí příležitosti a silné stránky k zlepšení atraktivnosti MHD a z toho plynoucí nárůst počtu cestujících. Na základě vyhodnocení dotazníkového šetření bude navržen marketingový komunikační mix, který …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance a řízení
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.