Výzkum politické strany z hlediska marketingové komunikace na sociálních sítích – Bc. Fabián Berka
Bc. Fabián Berka
Diplomová práce
Výzkum politické strany z hlediska marketingové komunikace na sociálních sítích
Research on marketing communication of political parties in term of social media
Anotace:
Diplomová práce se zabývá výzkumem komunikace vybrané politické strany na sociálních sítích. Primárně se zaměřuje na voliče v Jindřichově Hradci a konkrétní politické strany, které v této lokalitě na komunální úrovni působí. Formou kvalitativního a kvantitativního výzkumu zjišťuje, co voličská komunita očekává od komunikace politické strany na sociálních sítích a jaká platforma je nejvíce atraktivní …víceAbstract:
The diploma thesis is focused on the communication of a selected political party on social media. It primarily focuses on voters in Jindřichův Hradec area and also on specific political party, which operates locally at the municipal level. Through qualitative and quantitative research we find out which vote community expects from the communication of political party on their social media sites and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/b6wo4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2020
- Vedoucí: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Zdeněk Linhart, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication with focus on digital recruitment (role of social platforms in recruiting)
Tatia Tchkonia -
Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool
Artur Zhuravlev -
Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool
Bakhtiyar Sissengali -
Communication as load bearing element of marketing communication
Ekaterina Sarantseva -
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Fabiana Carrasco Cueto -
Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool
Ilya Abdrakhmanov