Mišmaš: A Business Plan for a Coffee Shop and Roastery – Tereza Krčková
Tereza Krčková
Bachelor's thesis
Mišmaš: A Business Plan for a Coffee Shop and Roastery
Mišmaš: A Business Plan for a Coffee Shop and Roastery
Abstract:
The bachelor thesis analyses the market and is concerned with the business plan for the coffee shop and roastery. The name of the coffee shop and roastery is Mišmaš, a business located in a small town in the South Moravian Region. The thesis consists of two parts. The theoretical part explains the term entrepreneurship, business and terms that are connected to the business area. Bachelor thesis also …moreAbstract:
Bakalářská práce analyzuje trh a zabývá se podnikatelským plánem nové kavárny a pražírny s názvem Mišmaš, podnikem v malém městě na Jižní Moravě. Tato práce se skládá ze dvou částí, a to teoretické a praktické. Teoretická část vysvětluje pojem podnikání, podnik a pojmy s nimi spojené. Bakalářská práce se také zabývá pojmem podnikatelský plán. Na konci teoretické části je sepsán postup, jak podnikatelský …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2021
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Krčková, Tereza. Mišmaš: A Business Plan for a Coffee Shop and Roastery. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Philology / English for Business Administration
Theses on a related topic
-
Podnikatel'ský plán
Žáková Žáková -
Business plan: "Memories" Photo Studio
Egor Abakumov -
A Business Plan for a Wine Shop
Dominik Chovanec -
Vstup firmy na zahraniční trh. Případová studie expanze e-shopu na německý trh
Filip Švabovský -
Pracovní trh České republiky v kontextu zahraniční pracovní síly (Pracovní trh zahraničních osob v ČR)
Luboš Zíka -
Metody vstupu na zahraniční trh se zaměřením na švédský trh
Nikola Chalupská -
Kritická analýza vstupu společnosti na německý trh a porovnání s analýzou expanze společnosti na polský trh
Roman Novák -
Trh práce ve vybraném regionu
Klára Široká