Specifický písemný jazykový projev dysortografiků – Bc. Ingrid GORYLOVÁ
Bc. Ingrid GORYLOVÁ
Bakalářská práce
Specifický písemný jazykový projev dysortografiků
Written language form of children with dysorthographia
Anotace:
Ve své práci se zabývám problematikou specifických vývojových poruch učení (SPU), zejména dysortografie. Práce se skládá ze tří částí: teoretické, praktické a interpretační. Teoretická část pojednává o pojmech SPU a dysortografie, praktická část vychází z konkrétních ukázek dysortografických chyb tak, jak se objevily v sebraných písemných materiálech jedinců s dysortografií, a poslední, interpretační …víceAbstract:
In my thesis I deal with the issues of specific learning disabilities (SLD), particularly dysorthographia. The thesis consists of three parts: theoretical, practical and interpretative. The theoretical part focuses on the concepts of SLD and dysorthographia. Practical part results from particular illustration of dysorthographical mistakes which were made by individual pupils with dysorthographia disability …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2010
Zveřejnit od: 22. 4. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 5. 2010
- Vedoucí: doc. PhDr. Eva Jandová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
GORYLOVÁ, Ingrid. Specifický písemný jazykový projev dysortografiků. Ostrava, 2010. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Český jazyk a literatura - Německý jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
-
Specifické vývojové poruchy školních dovedností u žáků na ZŠ Velký Šenov
Gabriela Kirchbergerová -
Specifické vývojové poruchy učení a reedukace dyslexie
Jana Polčáková -
Specifické vývojové poruchy školních dovedností u žáků na prvním stupni základní školy ve Smečně
Soňa Stuchlová -
Diagnostika ADHD u žáků mladšího školního věku s ohledem na specifické vývojové poruchy školních dovedností
Denisa Kučerová -
Specifické vývojové poruchy školních dovedností a školní úspěšnost ve výuce anglického jazyka
Dana Šánová -
Individuální vzdělávací plán integrovaných žáků pro pro specifické vývojové poruchy školních dovedností
Linda Šlégelová -
Specifické vývojové poruchy školních dovedností na prvním stupni základní školy
Lenka Bednářová -
Reedukace dysortografie s využitím vizuálně-motorických pomůcek
Denisa Adamíková