Koncept cancel culture a jeho vliv na značky – Valerie Gajarská
Valerie Gajarská
Bakalářská práce
Koncept cancel culture a jeho vliv na značky
The concept of cancel culture and its effect on brands
Anotace:
Bakalářská práce zkoumá a popisuje koncept cancel culture a jeho dopad na značky. Cancel culture neboli kultura rušení je termín pro moderní formu ostrakismu, kdy jsou zrušeni ti, kteří mají názory, které se neshodují s názory většinové společnosti. Přesněji řečeno, jsou vyřazeni ze své mediální a veřejné existence. V této bakalářské práci argumentuji, zda je zrušení kultury pro společnost a potažmo …víceAbstract:
The bachelor thesis examines and describes the concept of cancel culture and its impact on brands. Cancel culture is a term for a modern form of ostracism, where those who have opinions that majority society does not approve of are canceled. More precisely, they are canceled from their media and public existence. In this bachelor thesis, I argue whether the cancel culture is more harmful or beneficial …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Josef Vojta
- Oponent: Robert Janča
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / On-line marketing a komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Political Correctness and Humour
Gabriela Achrerová -
Political Correctness in English Speaking Countries
Petr Hadámek -
"Political Correctness" and Multiculturalism in English-Speaking Countries
Viktor Dvořák -
Miles Morales: Overcoming the Fears of Political Correctness
Kacper Slonina -
Political Correctness: Czech and Irish Perception
Terezie Chýlová -
The effects of brand visual design and communications on brand image and brand preference in wine industry
Anastasiia Savicheva -
Moderating role of brand attachment in brand crisis - case of Volkswagen brand crisis
Anastasiia Nasanovich -
Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
Thi Thanh Huyen Ngoová
Název
Vložil
Vloženo
Práva