Etické aspekty v audiovizuální reklamě – Bc. Tamara Dobrovolskaya
Bc. Tamara Dobrovolskaya
Bakalářská práce
Etické aspekty v audiovizuální reklamě
Ethical aspects in audiovisual advertising
Anotace:
Tato bakalářská práce je věnována problematice etiky v oblasti marketingu. Stále více firem ve snaze oslovit své zákazníky kreativním způsobem porušuje etické normy a standardy. V práci jsou popsány základní pojmy týkající se tématu, druhy etiky, společensky odpovědný marketing a také zákony o reklamě a etický kodex v České republice a v Rusku. Zvláštní pozornost je věnována etice v reklamě výrobců …víceAbstract:
This thesis is devoted to the issue of ethics in marketing. More and more companies are trying to reach their customers by creative way and violate ethical norms and standards. The paper describes the basic concepts related to the topic, types of ethics, social responsible marketing, and advertising laws and code of ethics in the Czech Republic, and Russia. Special attention is paid to ethics in advertising …víceKlíčová slova
Etika vztahový marketing společensky odpovědný marketing zákon o reklamě etický kodex profesní etika reklama alkoholických nápojů vnímání reklamy Ethics relationship marketing socially responsible marketing advertising law code of ethics professional ethics advertising of alcoholic beverages perception of advertising
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/sdti3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 10. 2018
- Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
- Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Persuasive Strategies in the Discourse of Advertising
Lada Peterková -
Persuasive Strategies in the Discourse of Advertising
Lada Peterková -
Společenská odpovědnost producentů alkoholických nápojů
Veronika Sobková -
Promotional Discourse of Conventional vs. Socially Responsible Companies - A Socio-pragmatic Analysis
Petra TOMANOVÁ -
Attitudes of Stakeholders and Consumers towards Ethical and Environmental Marketing
Daniya Dyussengulova -
Společenská odpovědnost firem a sociální marketing
Anna Okorokova -
Společensky zodpovědný marketing jako nový trend v marketingové komunikaci
Ondřej Uher -
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel