Bc. Tamara Dobrovolskaya

Bakalářská práce

Etické aspekty v audiovizuální reklamě

Ethical aspects in audiovisual advertising
Anotace:
Tato bakalářská práce je věnována problematice etiky v oblasti marketingu. Stále více firem ve snaze oslovit své zákazníky kreativním způsobem porušuje etické normy a standardy. V práci jsou popsány základní pojmy týkající se tématu, druhy etiky, společensky odpovědný marketing a také zákony o reklamě a etický kodex v České republice a v Rusku. Zvláštní pozornost je věnována etice v reklamě výrobců …více
Abstract:
This thesis is devoted to the issue of ethics in marketing. More and more companies are trying to reach their customers by creative way and violate ethical norms and standards. The paper describes the basic concepts related to the topic, types of ethics, social responsible marketing, and advertising laws and code of ethics in the Czech Republic, and Russia. Special attention is paid to ethics in advertising …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 10. 2018
  • Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
  • Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní