Ing. Jan Gierczynski
Bakalářská práce
E-business a jeho logistika
E-business and it's logistics
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je obchodování po internetu a s ním spojená logistika. Teoretická část je zaměřená na definování elementárních pojmů spojených s elektronickým obchodováním a logistikou. Praktická část je rozdělena na dvě hlavní problematiky. První se zaměřuje na vybrané internetové obchody se spotřební elektronikou, kde pomocí dotazníkového šetření zjišťuji preference zákazníků ohledně …víceAbstract:
The topic of this dissertation is electronic business and its appropriate logistics. The theoretical section is focused on explanation of elementary definitions related with electronic business and logistics. The practical section is divided into two main parts. First is focused on selected internet shops with consumer electronics, where it is comparing a survey performed among customers of Czech internet …víceKlíčová slova
e-business e-komerce logistika B2C B2E mobilní marketing e-commerce logistic mobile marketing
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/u9ekb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2013
- Vedoucí: Mgr. Jiří Amler
- Oponent: Ing. Miloš Krejčí
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Mobilní marketing
Patrik Kopecký -
Mobilní marketing: analýza marketingové komunikace prostřednictvím mobilního operátora T-Mobile v letech 2009-2010
Petra Hojovcová -
Entrepreneurial Marketing in B2C Mobile Application Business: A Netnographic Study Across Four Expert Blogs
Maksim Beliaev -
Mobile Application Marketing Strategies and Practices in Logistics
Hüseyin Anil Sezen -
Mobilní aplikace na podporu značky T-Mobile
Michal Tichý -
Mobile marketing
Zuzana KLEČKOVÁ -
Trends in Mobile Marketing
Petra Chocholová -
Mobilní marketing. Využívání MMS služby mobilním operátorem Vodafone a.s.
Martina Hlaváčková