Měření hodnoty značky streamovací služby Netflix – Michal Krejčí
Michal Krejčí
Bakalářská práce
Měření hodnoty značky streamovací služby Netflix
Measuring brand equity of streaming service Netflix
Anotace:
Práce je soustředěna na měření hodnoty značky streamovací služby Netflix. V teoretické části jsou představeny dimenze hodnoty značky a je zaveden odpovídající koncepční model. Dále je popsána streamovací služba Netflix včetně současného postavení, respektive postavení během roku 2019 a začátkem roku 2020. Mimoto je zde také stručný popis konkurenčních streamovacích služeb. Pro změření vztahu mezi dimenzemi …víceAbstract:
The thesis is focused on measuring brand equity of Netflix streaming service. In theoretical part there are introduced dimensions of brand equity and is established an appropriate conceptual model. Then there is described Netflix streaming service including an information about its contemporary situation, which means situation during 2019 and early 2020. Furthermore there is a brief description of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Michaela Staňková, Ph.D.
- Oponent: Veronika Blašková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický / Analýza dat
Práce na příbuzné téma
-
Influence of sales promotion on brand awareness and customer loyalty of AMUL limited
Anitta Mathew -
Pay-per-click marketing strategies to increase online brand awareness
Artem Ivanov -
Promotional activities inside regulated markets. Impact of IQOS events on customer brand awareness and perception.
Veronica Martinelli -
The Fiat Brand - Issues and Opportunities of FCA Brand Portfolio Management
Mattia Marmo -
Evaluace koncepce značky Czech Specials v kontextu gastroturistiky v ČR a komparace s dalšími vybranými gastronomickými značkami a průvodci
Martina Rájková -
Marketingový mix prodejny Alter Ego
Karolína Schőnviská -
Marketingový mix vybrané společnosti
Jakub Havel -
Komunikační mix a jeho vliv na dětského spotřebitele z pohledu českého a amerického trhu.
Eliška Kmochová