Michal Krejčí

Bakalářská práce

Měření hodnoty značky streamovací služby Netflix

Measuring brand equity of streaming service Netflix
Anotace:
Práce je soustředěna na měření hodnoty značky streamovací služby Netflix. V teoretické části jsou představeny dimenze hodnoty značky a je zaveden odpovídající koncepční model. Dále je popsána streamovací služba Netflix včetně současného postavení, respektive postavení během roku 2019 a začátkem roku 2020. Mimoto je zde také stručný popis konkurenčních streamovacích služeb. Pro změření vztahu mezi dimenzemi …více
Abstract:
The thesis is focused on measuring brand equity of Netflix streaming service. In theoretical part there are introduced dimensions of brand equity and is established an appropriate conceptual model. Then there is described Netflix streaming service including an information about its contemporary situation, which means situation during 2019 and early 2020. Furthermore there is a brief description of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Michaela Staňková, Ph.D.
  • Oponent: Veronika Blašková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta