Petr Pavelek
Master's thesis
Internetové obchody v ČR a SR
Internet Shopping Sollutions in Czech and Slovak Republic
Anotácia:
Cílem této diplomové práce je provést analýzu trhu internetových obchodů, seřadit je do tříd podle druhu nabízených řešení a hledat mezi nimi rozdíly a závislosti. Součástí práce bude popis jednotlivých možných řešení internetových obchodů spolu s jejich výhodami a nevýhodami. Závěrem práce bude provedeno přehledné vyhodnocení nabízených možností na českém i slovenském trhu tak, aby práce posloužila …viacAbstract:
The primary objective of this diploma thesis is to create an analysis of web-based shop sales, sort them into classes by kind of offered solutions and search for the differences and dependencies between them. A description of the separate possible solutions of web-based shops together with their advantages and disadvantages will also be a part of this thesis. The last part of the thesis will be devoted …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2010
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/78479
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Michal Radecký
- Oponent: Radoslav Fasuga, Radoslav Fasuga
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Fakulta elektrotechniky a informatikyMaster programme / odbor:
Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing a jeho vliv na internetový obchod
Phuong Lan Tranová -
Komparace online marketingových nástrojů a jejich využití pro internetový obchod
Hana Polášková -
Vliv online reklamy na internetový obchod
Eliška GERNATOVÁ -
Vliv online reklamy na internetový obchod
Eliška GERNATOVÁ -
Návrh online marketingové komunikace pro nově vznikající internetový obchod
Markéta Fialová -
Online marketingová strategie pro vybraný internetový obchod
Ondřej RUHSAM -
Návrh online marketingové strategie pro internetový obchod Evpas
Kryštof Zlatohlávek -
Vliv online reklamy na vybraný internetový obchod
Martin Gregar