Návrh reklamní kampaně konkrétní firmy – Bc. Zuzana Kolářová
Bc. Zuzana Kolářová
Bakalářská práce
Návrh reklamní kampaně konkrétní firmy
The Proposal of Promotion of Particular Firm
Anotace:
KOLÁŘOVÁ, Zuzana. Návrh reklamní kampaně konkrétní firmy. [Bakalářská práce] Vysoká škola hotelová v Praze 8, s.r.o. Praha, 2014. Celkový počet stran: 64 Bakalářská práce s názvem Návrh reklamní kampaně firmy SOVT-RADIO, spol. s r.o., se zabývá na jedné straně všemi prvky, které souvisejí s reklamou, na druhé straně navržením reklamní kampaně pro konkrétní společnost. Tato práce popisuje fungování …víceAbstract:
KOLÁŘOVÁ, Zuzana. The Proposal of Promotion of Particular Firm. [Bachelor’s Dissertation]. The Institute of Hospitality Management in Prague 8, Ltd. Prague, 2014. Number of pages: 64 Bachelor thesis titled The Proposal of Promotion of Particular Firm, is on one hand focused on all the elements that are associated with advertising and on the other hand, on the design of advertising campaigns for that …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2014
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/12339/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2014
- Vedoucí: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
- Oponent: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOLÁŘOVÁ, Zuzana. \textit{Návrh reklamní kampaně konkrétní firmy}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/mxk1wt/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách
Práce na příbuzné téma
-
Ideální marketingové strategie v PPC reklamě
Lukáš Krejča -
Návrh on-line marketingové strategie pro e-shop My Wave
Jana Barková -
The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model
Markéta VEVERKOVÁ -
An Analysis of the Modern Audit of Marketing Strategy Procedures of Coca-Cola and How it Affected the Internationally Renowned Company
Max Ralph Carle -
An Analysis of the Marketing Strategy of a Select Company in the Czech Republic
Martin Kolář -
An Analysis of the Marketing Strategy of the Company HOME INTERIER s.r.o.
Markéta Šomodi -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing Strategy for Large Enterprise
Riyas Kuniyil