Filip KOTEK
Bakalářská práce
Výuka programování v jazyce Java
Teaching programming in Java
Anotace:
Bakalářská práce srovnává efektivitu převrácené a klasicky vedené výuky v rámci vyučování algoritmizace na vysoké škole. Oba modely byly srovnány pomocí výzkumných nástrojů, a to zejména pretestu, posttestu a dotazníku. Výsledky experimentu byly statisticky zpracovány a vyhodnoceny pomocí dvou výběrových testů. Práce prezentuje obě varianty výuky a také obsahuje vypracované přípravy a praktická cvičení …víceAbstract:
Bachelor thesis compares effectiveness of classical and upside-down education within teaching of algorimization class on College. Both models were compared by research tools especially by pretest, posttest and questionnaire. Results of tests were statisticaly processed and evaluated using two selector tests. Thesis also presents both variants of teaching, contains preparations for both teaching models …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 5. 2019
- Vedoucí: Mgr. Petr Škuta
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOTEK, Filip. Výuka programování v jazyce Java. Ostrava, 2019. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Informační a komunikační technologie ve vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Problem Based Learning for University level in Sub-Saharan Africa
Muhammad ALI ANWER -
Aplikace game-based learning v MATLAB
Michal Vymazal -
Organizační model Převrácená třída ve výuce matematiky na druhém stupni základní školy
Radim Špilka -
Renocar’s Oldtimer Business Strategy – Connecting History and Heritage with the Current Business Model
Matěj Lang -
Jednoduchý experiment v přírodovědném vzdělávání
Petr Novák