Filip KOTEK

Bachelor's thesis

Výuka programování v jazyce Java

Teaching programming in Java
Abstract:
Bakalářská práce srovnává efektivitu převrácené a klasicky vedené výuky v rámci vyučování algoritmizace na vysoké škole. Oba modely byly srovnány pomocí výzkumných nástrojů, a to zejména pretestu, posttestu a dotazníku. Výsledky experimentu byly statisticky zpracovány a vyhodnoceny pomocí dvou výběrových testů. Práce prezentuje obě varianty výuky a také obsahuje vypracované přípravy a praktická cvičení …more
Abstract:
Bachelor thesis compares effectiveness of classical and upside-down education within teaching of algorimization class on College. Both models were compared by research tools especially by pretest, posttest and questionnaire. Results of tests were statisticaly processed and evaluated using two selector tests. Thesis also presents both variants of teaching, contains preparations for both teaching models …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 4. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 5. 2019
  • Supervisor: Mgr. Petr Škuta

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KOTEK, Filip. Výuka programování v jazyce Java. Ostrava, 2019. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakulta

University of Ostrava

Pedagogical Faculty

Bachelor programme / field:
Specialization - Pedagogy / Information and Communication Technologies in Education