Filip KOTEK

Bachelor's thesis

Výuka programování v jazyce Java

Teaching programming in Java
Anotácia:
Bakalářská práce srovnává efektivitu převrácené a klasicky vedené výuky v rámci vyučování algoritmizace na vysoké škole. Oba modely byly srovnány pomocí výzkumných nástrojů, a to zejména pretestu, posttestu a dotazníku. Výsledky experimentu byly statisticky zpracovány a vyhodnoceny pomocí dvou výběrových testů. Práce prezentuje obě varianty výuky a také obsahuje vypracované přípravy a praktická cvičení …viac
Abstract:
Bachelor thesis compares effectiveness of classical and upside-down education within teaching of algorimization class on College. Both models were compared by research tools especially by pretest, posttest and questionnaire. Results of tests were statisticaly processed and evaluated using two selector tests. Thesis also presents both variants of teaching, contains preparations for both teaching models …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2019
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 5. 2019
  • Vedúci: Mgr. Petr Škuta

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KOTEK, Filip. Výuka programování v jazyce Java. Ostrava, 2019. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakulta

University of Ostrava

Pedagogical Faculty

Bachelor programme / odbor:
Specialization - Pedagogy / Information and Communication Technologies in Education