Typologie spotřebitelů na trhu volně prodejných léčivých přípravků a doplňků stravy – Martin Svěch
Martin Svěch
Diplomová práce
Typologie spotřebitelů na trhu volně prodejných léčivých přípravků a doplňků stravy
Consumer Typology in the OTC Medicines and Food Supplements Market
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá typologií spotřebitelů na trhu volně prodejných léčiv a doplňků stravy. Cílem práce bylo zjistit, jaký v dnešní době zastávají spotřebitelé postoj k syntetickým volně prodejným léčivům a k léčivům přírodním, jako jsou tinktury či čaje, jaké je jejich nákupní chování, kdy dávají přednost přírodním léčivům a kdy naopak běžným medikamentům nebo kdy dokonce jednu z těchto …víceAbstract:
This thesis deals with the typology of consumers in the over-the-counter pharmaceutical and dietary supplement market. The aim of the thesis was to find out what is the attitude of consumers nowadays towards synthetic over-the-counter medicines and natural medicines such as tinctures or teas, what is their purchasing behaviour, when they prefer natural medicines and when they prefer common medicines …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/153085
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2024
- Vedoucí: Šárka Velčovská
- Oponent: Milena Lahutová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SVĚCH, Martin. \textit{Typologie spotřebitelů na trhu volně prodejných léčivých přípravků a doplňků stravy}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/mxpl58/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Spotřebitelské chování na trhu volně prodejných léčivých přípravků a doplňků stravy
Jolana Kozubková -
Chování spotřebitelů na trhu s volně prodejnými léčivy a doplňky stravy
Veronika Jelenová -
Chování spotřebitele na trhu volně prodejných léčiv
Monika Jellušová -
Chování spotřebitele na konkrétním trhu
Kristýna Sosíková -
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
Valeriya Alexanderova -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Changes in consumer behavior due to Corona virus pandemic
Shadrach Kwesi Amankwatia Gyimah -
Identification of Consumer Attitudes Towards the Brand of Biscuits in the Indian Market
John Love Joy Sahaya Raj