Mgr. Zuzana Kupková

Disertační práce

Možnosti uplatnění grafického designu v procesu budování a řízení značky

Ways of using graphic design in brand building and brand management
Anotace:
Disertační práce Možnosti uplatnění grafického designu v procesu budování a řízení značky se zabývá rozdílným pohledem odborníků ze dvou oblastí, kteří se nevyhnutelně podílí na tvorbě a užívání firemního vizuálního stylu. Cílem práce je pak především analýza procesu tvorby korporátního designu a identifikace pohledu grafických designérů na celý proces ve srovnání s hlediskem marketingových pracovníků …více
Abstract:
The dissertation thesis Ways of using graphic design in brand building and brand management is dealing with the different point of view of par ticipants at the process of creating of corporate design. The aim of the thesis is to analyse the process and to research conflicts between marke-ting specialists and graphic designers appearing during their cooperation. According to findings of the research …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2016
Zveřejnit od: 15. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: prof. Peter Štarchoň, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Kupková, Zuzana. Možnosti uplatnění grafického designu v procesu budování a řízení značky. Zlín, 2016. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.4.2016

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 15. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Doktorský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Multimédia a design