Bc. Ján Popeláš

Bakalářská práce

Unity Toolkit for 3D Scene Recording and Reconstruction

Unity Toolkit for 3D Scene Recording and Reconstruction
Anotace:
Nahrávanie scény vo virtuálnom prostredí môže ponuknúť vzácne informácie, ktoré v bežných video nahrávkach chýbajú. Cieľom tejto práce bolo vyvinúť balíček nástrojov pre nahrávanie a rekonštrukciu 3D scény v hernom engine Unity. Vývojár si môže tento balíček vložiť do svojho Unity projektu a vďaka nemu pridať funkcionalitu nahrávania a prehrávania scény. Tento balíček obsahuje komponenty nielen na …více
Abstract:
Scene recording in a virtual environment can provide valuable information that the regular video recording lacks. The goal of this thesis was to develop a toolkit for 3D scene recording and reconstruction in the Unity game engine. The developer can import this toolkit into their Unity project and add the functionality of scene recording and reconstruction. This toolkit contains not only the components …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 12. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 2. 2022
  • Vedoucí: Mgr. Vojtěch Brůža
  • Oponent: Mgr. David Kuťák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky

Masarykova univerzita

Fakulta informatiky

Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.