Unity Toolkit for 3D Scene Recording and Reconstruction – Bc. Ján Popeláš
Bc. Ján Popeláš
Bakalářská práce
Unity Toolkit for 3D Scene Recording and Reconstruction
Unity Toolkit for 3D Scene Recording and Reconstruction
Anotace:
Nahrávanie scény vo virtuálnom prostredí môže ponuknúť vzácne informácie, ktoré v bežných video nahrávkach chýbajú. Cieľom tejto práce bolo vyvinúť balíček nástrojov pre nahrávanie a rekonštrukciu 3D scény v hernom engine Unity. Vývojár si môže tento balíček vložiť do svojho Unity projektu a vďaka nemu pridať funkcionalitu nahrávania a prehrávania scény. Tento balíček obsahuje komponenty nielen na …víceAbstract:
Scene recording in a virtual environment can provide valuable information that the regular video recording lacks. The goal of this thesis was to develop a toolkit for 3D scene recording and reconstruction in the Unity game engine. The developer can import this toolkit into their Unity project and add the functionality of scene recording and reconstruction. This toolkit contains not only the components …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 12. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/hz7l6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 2. 2022
- Vedoucí: Mgr. Vojtěch Brůža
- Oponent: Mgr. David Kuťák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyBakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.