Návrh inbound marketingové strategie společnosti Egerfish s.r.o. – Petra Minaříková
Petra Minaříková
Diplomová práce
Návrh inbound marketingové strategie společnosti Egerfish s.r.o.
The proposition of inbound marketing strategy of Egerfish s.r.o.
Anotace:
Cílem této práce je návrh inbound marketingové strategie společnosti Egerfish s.r.o. Egerfish je výrobně-velkoobchodní společnost na trhu rybářských potřeb s vlastními značkami Sema a Suretti. Egerfish obchoduje obchodu výhradně s maloobchodníky v rámci B2B vztahů. Návrh inbound marketingové strategie je založen na analýzách společnosti a trhu rybářských potřeb v ČR. Metody, které byly použity pro …víceAbstract:
The objective of the diploma thesis is a proposition of inbound marketing strategy of Egerfish - a limited liability company. Egerfish is a manufacturing and wholesale company conducting business on the fishing tackle market. Egerfish´s products are sold under two brands - Sema and Suretti. Egerfish is trading exclusively with retailers within B2B relationship. The proposal of inbound marketing strategy …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 10. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/48516
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 2. 2016
- Vedoucí: Jiří Sedláček
- Oponent: Jiří Slaba
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/48516
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Návrh inbound marketingové strategie pro resort na Srí Lance
Adam Hanuš -
Návrh inbound marketingové strategie ve start-upu na B2B trhu
Michaela Fotrová -
Návrh inbound marketingové strategie pro vybranou společnost
Kateřina Krejčíková -
Strategie inbound marketingu pro mobilní aplikaci Socialball
Jakub Machalický -
Využitie nástrojov inbound marketingu v start-upe
Simona Porubská -
Návrh strategie inbound marketingu pro start-up Stips.cz
Simona Horáčková -
Inbound marketing v kontextu tradičních nástrojů internetového marketingu
Ondřej Novotný -
Inbound marketing v provozní fázi webu
Vojtěch Váňa