Petra Minaříková

Diplomová práce

Návrh inbound marketingové strategie společnosti Egerfish s.r.o.

The proposition of inbound marketing strategy of Egerfish s.r.o.
Anotace:
Cílem této práce je návrh inbound marketingové strategie společnosti Egerfish s.r.o. Egerfish je výrobně-velkoobchodní společnost na trhu rybářských potřeb s vlastními značkami Sema a Suretti. Egerfish obchoduje obchodu výhradně s maloobchodníky v rámci B2B vztahů. Návrh inbound marketingové strategie je založen na analýzách společnosti a trhu rybářských potřeb v ČR. Metody, které byly použity pro …více
Abstract:
The objective of the diploma thesis is a proposition of inbound marketing strategy of Egerfish - a limited liability company. Egerfish is a manufacturing and wholesale company conducting business on the fishing tackle market. Egerfish´s products are sold under two brands - Sema and Suretti. Egerfish is trading exclusively with retailers within B2B relationship. The proposal of inbound marketing strategy …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 10. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 2. 2016
  • Vedoucí: Jiří Sedláček
  • Oponent: Jiří Slaba

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/48516

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod