Petra Minaříková

Master's thesis

Návrh inbound marketingové strategie společnosti Egerfish s.r.o.

The proposition of inbound marketing strategy of Egerfish s.r.o.
Abstract:
Cílem této práce je návrh inbound marketingové strategie společnosti Egerfish s.r.o. Egerfish je výrobně-velkoobchodní společnost na trhu rybářských potřeb s vlastními značkami Sema a Suretti. Egerfish obchoduje obchodu výhradně s maloobchodníky v rámci B2B vztahů. Návrh inbound marketingové strategie je založen na analýzách společnosti a trhu rybářských potřeb v ČR. Metody, které byly použity pro …more
Abstract:
The objective of the diploma thesis is a proposition of inbound marketing strategy of Egerfish - a limited liability company. Egerfish is a manufacturing and wholesale company conducting business on the fishing tackle market. Egerfish´s products are sold under two brands - Sema and Suretti. Egerfish is trading exclusively with retailers within B2B relationship. The proposal of inbound marketing strategy …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 10. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 2. 2016
  • Supervisor: Jiří Sedláček
  • Reader: Jiří Slaba

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/48516