Daniel Adam

Diplomová práce

Úloha kameramana v hraném filmu

Director of photography and his objectives

Anotace:
Účelem této práce je prozkoumat metody a možnosti kameramana především při práci na hraném filmu. Snaží se definovat kameramanské výrazové prostředky a postupy provázející jeho tvorbu od přípravy po dokončení snímku. Zamýšlí se nad postavením kamery a jejím vlivem na kvalitu celého filmu.
Abstract:
The main purpose of this thesis is to focus on methods and potentials of a director of photography when working on a feature. It tries to define cinematographer's tools and approaches in the course of making a fiction film from early pre-production to final postproduction. It contemplates the role of movie photography and how it effects the overall movie quality.
 

Klíčová slova

filmová technika

Klíčová slova

práce kameramana

Klíčová slova

světlo ve filmu

Klíčová slova

výrazové umělecké prostředky

Klíčová slova

filmový obraz

Klíčová slova

filmové žánry

Klíčová slova

barva ve filmu
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2017
  • Vedoucí: Petr KOBLOVSKÝ
  • Oponent: Jiří MACÁK

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Autor udělil v licenci souhlas s:
In the license agreement the author has granted the following:

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 7. 10. 2017 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. Knihovna