Daniel Adam

Master's thesis

Úloha kameramana v hraném filmu

Director of photography and his objectives

Anotácia:
Účelem této práce je prozkoumat metody a možnosti kameramana především při práci na hraném filmu. Snaží se definovat kameramanské výrazové prostředky a postupy provázející jeho tvorbu od přípravy po dokončení snímku. Zamýšlí se nad postavením kamery a jejím vlivem na kvalitu celého filmu.
Abstract:
The main purpose of this thesis is to focus on methods and potentials of a director of photography when working on a feature. It tries to define cinematographer's tools and approaches in the course of making a fiction film from early pre-production to final postproduction. It contemplates the role of movie photography and how it effects the overall movie quality.
 

Kľúčové slová

filmová technika

Kľúčové slová

práce kameramana

Kľúčové slová

světlo ve filmu

Kľúčové slová

výrazové umělecké prostředky

Kľúčové slová

filmový obraz

Kľúčové slová

filmové žánry

Kľúčové slová

barva ve filmu
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2017
  • Vedúci: Petr KOBLOVSKÝ
  • Oponent: Jiří MACÁK

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Autor udělil v licenci souhlas s:
In the license agreement the author has granted the following:

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 7. 10. 2017 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. Knihovna