Role asistenta pedagoga v inkluzivním vzdělávání na ZŠ – Kateřina Kočí
Kateřina Kočí
Master's thesis
Role asistenta pedagoga v inkluzivním vzdělávání na ZŠ
Assistant teacher's role in inclusive education at elementary school
Abstract:
Tato diplomová práce je zaměřena na problematiku asistentů pedagoga v inkluzivním vzdělávání na prvním stupni základních škol. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou nebo-li výzkumnou. V teoretické části jsou za pomoci odborné literatury informace, které jsou důležité k pochopení role asistenta pedagoga. Informace o kompetencích či pracovní náplni asistentů pedagoga jsou zaneseny …moreAbstract:
This thesis is devoted to the issues of a teacher assistant in inclusive education at lower level of an elementary school. The thesis is devided to theoretical and practical part. In the theoretical part there is given information which is necessary to understand the role of teacher assistants. There is also written the information about the authorities and the content of their work. Last but not least …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 7. 2020
Thesis defence
- Supervisor: doc. PhDr. Dana Kasperová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOČÍ, Kateřina. \textit{Role asistenta pedagoga v inkluzivním vzdělávání na ZŠ}. Online. Master's thesis. Liberec: Technical University of Liberec, Faculty of Science, Humanities and Education. 2020. Available from: https://theses.cz/id/mycmcc/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kočí, Kateřina. Role asistenta pedagoga v inkluzivním vzdělávání na ZŠ. Liberec, 2020. diplomová práce (Mgr.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnical University of Liberec
Faculty of Science, Humanities and EducationMaster programme / field:
Teacher training for primary and lower-secondary schools / Teacher Training for Primary School pupils (aged 6-11)
Theses on a related topic
-
Možnosti vzdělávání a podpory žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni základní školy se zaměřením na vzdělávací obor dějepis
Monika Nováčková -
Přístup pedagoga k žákům se specifickými poruchami učení a možnosti reedukace se zaměřením na ranný školní věk
Kamila Rybinová -
Žák se selektivním mutismem na základní škole pro žáky se specifickými poruchami učení - případová studie
Veronika HOLUBOVÁ -
Zkušenosti učitelů se vzděláváním žáků se specifickými poruchami učení v prostředí SŠ
Jana Zoubková -
Strategie učení se anglickému jazyku u žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni ZŠ
Ivana BORZYKOVÁ -
Postoje učitelů ZŠ a MŠ Kladno k žákům se specifickými poruchami učení a chování, zejména se zřetelem k ADHD
Hana Dlouhá -
Žáci se specifickými poruchami učení na vybrané střední škole
Anna Hriadelová -
Žáci se specifickými poruchami učení z perspektivy učitele
Ráchel Kurzyszová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights