Etické problémy sdělovacích prostředků – Bc. Jana Vozková
Bc. Jana Vozková
Diplomová práce
Etické problémy sdělovacích prostředků
Ethical Problems of the Mass Media
Anotace:
Diplomová práce se zabývá etikou v činnosti sdělovacích prostředků. Teoretická část je zaměřena na rozdíly mezi etikou a morálkou. Dále zmiňuje historii etiky a některé geografické rozdíly v jejím pojetí. Práce stručně popisuje také jednotlivé sdělovací prostředky a zmiňuje zákony upravující jejich činnost. Praktická část se zabývá podrobněji tiskovými sdělovacími prostředky. V diplomové práci je uveden …víceAbstract:
Diploma thesis deals with ethics of the Mass Media activities. The theoretical part is focused on the differences between ethics and morals. Further it mentiones history of ethics and some geographical differences in the concept. The thesis describes briefly each Mass Media and it mentiones the legislation which regulate their activities. The practical part deals with Print Media more in detail. In …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 11. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/y4fv6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 11. 2011
- Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
- Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Role masových sdělovacích prostředků v
Věra Vlasáková -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Jan Kovařík -
Analýza učebnic technologie pro střední školy zaměřené na strojírenství
Roman Stratil -
Zhodnocení prostředků individuální ochrany pro vybrané kategorie osob ve vymezené části území Středočeského kraje
Martina Gollová -
Nejpoužívanější učebnice AJ pro 5. ročník pohledem učitelů
Pavlína Pěkná -
Návrh plánu odborných exkurzí pro žáky SZŠ
Patrik Mica -
Role masových sdělovacích prostředků v
Věra Vlasáková -
Magnitude of Corporate communication with media
Margarita Lapotko