Bc. Martina Kučerová

Bakalářská práce

Etický audit v marketingové komunikaci

Ethic audit in marketing communiacation
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o tématu etický audit, jeho specifikách a aplikaci, analyzuje jeho podobu a funkci. Práce srovnává etický audit s jinými formami auditu a rozebírá jeho úlohu v ekonomice. Dále se práce zabývá etikou reklamy a její regulací legislativou České republiky. Práce obsahuje přehled souvisejících pojmů, jako je společenská odpovědnost firem nebo podnikatelská etika a jejich …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the topic of ethical audit and its specifics and applications, analyzes its form and function. Thesis also compares mentioned audit with another forms of audits and it analyses its role in the economy. Futhermore, the thesis deals with the ethics of advertising and its regulation by legislation of the Czech Republic. The thesis provides an overview of terms related to …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 6. 2012
  • Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
  • Oponent: PhDr. Marek Matějka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní